joyce-zanzibar.reismee.nl

Aap op m'n harses


Ik heb natuurlijk gewoon school, dus dat volg ik hier. Het is prima te doen en de wifi is goed. Ik upload wel een filmpje van waar ik school volg. Ik heb al 2 zoom meetings gehad en zit nu in de pauze mijn lecture. Wat er net toch gebeurde gaat niemand geloven. Er is hier een aapje, hij heet Aboo, en hij is niet bang voor mensen, helemaal niet zelfs. Ik zat dus in mijn lecture, met mijn camera uit en mijn geluid op mute gelukkig. En opeens springt die app van de reling van het terras, zo op mijn hoofd. Ik schrik me rot en gaf een gil. Iedereen om me heen die hier zit zit hier al langer en weten dus dat die aap niks doet en ze beginnen te lachen. Natuurlijk word ik weer knalrood en moet er ook om lachen. Die aap springt er vanaf en doet alsof er niks aan de hand is. Moet je nagaan als ik mijn beeld aan had staan en iedereen ziet opeens die aap op mijn hoofd springen. Had wel een leuk verhaal geweest.

Reacties

Reacties

Marieke

Apen....wat heb jij toch mee. Ik zie persoonlijk wel enige verwantschap!!
En het begon ooit in Australië met een aap die tegen je schreeuwde en je zo erg schrok..., toen in Zuid-Afrika met die aap die je camera pikte. Dan is dit eigenlijk heel lief. En een mooi verhaal inderdaad, jammer dat je camera uit stond....

Nicole

Ha Joyce , strakke actie , vorig weekend nog de auto’s aan het wassen thuis en nu Zanzibar en online les met een aap op je schouder ? . Geniet , maar dat gaat vast lukken !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!