joyce-zanzibar.reismee.nl

Highlights eerste dag

Mijn eerste dag was een groot succes. Dit eiland zit vol verassingen en heb echt mijn ogen uitgekeken afentoe. De highlights waren:


Een man die in een tien meter hoge palmboom klom met zijn bloten handen en voeten en een touw om zijn voeten gebonden om kokosnoten te plukken. 


Een kudde wilde koeien die in de namiddag van het Noorden van het strand naar het zuiden van het strand lopen. Ik heb nog nooit koeien en kalven op het strand gezien. 


Voet volleybal spelen met de locals en een rasta man, ik vind nog steeds overal zand. 


Mijn eerste duik in de licht blauwe zee genomen. Het gay koppel waar ik mee zwom is al een tijdje in Tanzania en omdat het bewolkt was en geregend had vonden ze het water ‘koud’ terwijl bij mij het water siste toen ik het aanraakte. 


En uiteraard Aboo die op mijn hoofd sprong. 


Het slapen in een hostel bevalt me ook echt heel goed. Ik vind het echt leuk omdat er zoveel verschillende mensen zijn en iedereen staat open om elkaar te leren kennen of je gaat even wat eten met elkaar. Je begint natuurlijk al met het leren kennen van de meiden in je kamer, wat voelt als een continuous sleepover. Het is leuk om elke dag nieuwe mensen te ontmoeten en hun verschillende verhalen te horen. 






Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!