joyce-zanzibar.reismee.nl

Mambo!

Mambo! (Zo groet iedereen elkaar hier)

Het is wel weer tijd voor een update, dus hier komt het. Tot nu toe vind ik het geweldig hier!! Ik heb zoveel leuke mensen ontmoet en nieuwe vrienden gemaakt, het is echt bizar hoe snel dat gaat op dit eiland en in een hostel. Het kitesurfen is ook top, vandaag waaide het harder dan het heeft gewaaid in het afgelopen halfjaar! Ik was heeeeel erg overpowered met mijn 10 dus kreeg ik een 6 van de school te leen. Voor de mensen die denken waar heb je het over, dat is de maat van de kite. Als het harder waait wil je een kleinere kite hebben en vice versa. Ik had echt een top sessie!! Het is ook zo leuk om op het water allemaal mensen tegen te komen die je bijvoorbeeld bij een feestje of in barretjes/restaurants ontmoet! Iedereen is ook zo vrolijk en enthousiast en springt over elkaar heen of geeft high fives. En de wind was AAN.

Het is zo gaaf om wakker te worden, een sessie te kunnen doen, aan school te gaan, weer een sessie te doen in je pauze, weer aan school te gaan en dan of nog een sessie of naar een strand feest te gaan.

Verder als het niet waait is er alsnog veel te doen, beach volleyball, er is een zwembad, of naar de grotten gaan. Daar ben ik nu 1 keer geweest en het is zo onwijs mooi. Het was ook ongepland voor mij wat het nog leuker maakt. Ik liep namelijk over het strand naar de village of bij de marktjes fruit te kopen en toen kwam ik een groep vrienden tegen, ik had hun de dag ervoor ontmoet toen ik aan school zat en het zijn zulke leuke mensen. Ze zijn met zijn zevenen, twee meiden (Maya en Allison) die van de US zijn maar in Capetown wonen. En vijf jongens (Louis, Conrad, Mike, Kyle en Luke) die van US, London, Polen of Capetown zijn en die ook allemaal in Captetown wonen. Louis en Conrad zijn een stel en de andere jongens zijn ook allemaal homoseksueel. Elke keer als ik met hun ben ga ik echt om de minuut stuk om hun opmerkingen of grappen. Ze zijn heel outgoing en houden wel van een feestje. Wat ook heel lief was is dat ze me gelijk helemaal in de groep opnemen en me overal voor meevragen. Zo ook toen ik dus op het strand liep onderweg om een hele gewone dag te hebben, en ik hun tegenkwam en ze gelijk zeiden we gaan naar de grotten en jij gaat mee. Ik die helemaal niet voorbereid was, geen bikini aan niks, zei natuurlijk gelijk ja. Ik had verwacht dat we moesten klimmen en dat het zanderig was enzo, maar het was een groot met fel blauw water en bomen eromheen. Het was echt prachtig. Er waren ook touwen en rotsen waar in omhoog kon klimmen en vanaf kon springen. Ik zal wat foto’s ervan delen ook.

Nu moet ik weer aan school want mijn lezing begint zo… maar daarna weer een kitesessie want de wind is weer AAN!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!